Друзі, на наш превеликий жаль ситуація з проблемами в послузі сильно затягнулася. Мусимо визнати, що в середу нам не вдалося запустити інакший маршрутизатор, на заміну тому, що вийшов зі штатного режиму роботи. Як тимчасове вирішення проблеми ми додали до робочого маршрутизатора один з наших стареньких, який був давніше виведений з роботи через малу потужність. Робота в парі цих маршрутизаторів усунула проблему зі стабільністю, тобто розривів суттєво поменшало, але з’явилася проблема зі швидкістю, так як старий маршрутизатор не є надто потужним. У четвер нам вдалося придбати комплектуючі для маршрутизатора, що вийшов з ладу, і ми дуже сподівалися, що замінивши несправні деталі ми повернемо цей маршрутизатор в роботу. В той же час швидкість сильно просідала і було прийнято рішення про заміну в 22:00, не дочікуючись 3:00 п’ятниці. Ми розраховували, що при заміні розриви потривають до пів-години часу, і ми закриємо цю проблему повністю. Але на жаль нам цього не вдалося. Комплектуючі хоч і були підключені але виявились несумісними з існуючим маршрутизатором на програмно-апаратному рівні. Тому ми повернули все назад. Паралельно наші спеціалісти вели роботи по впровадженню маршрутизатора, який не вдалось запустити в середу. В суботу нам вдалося його врешті-решт запустити, але в тестовому режимі, так як виникли проблеми програмного характеру, оскільки він від іншого виробника ніж ті, що до цього працювали у нас. В суботу надвечір він почав працювати нестабільно і ми його тимчасово відключили до моменту знаходження рішення. У зв’язку з цим, що вечорами не вистарчало потужності маршрутизаторів були сильні просідання по швидкості. В неділю, тобто сьогодні нам таки вдалося його запустити повторно і він відносно стабільно пропрацював до вечора. Сподіваючись, що більшість програмних проблем усунуто ми поступово збільшували на нього навантаження, поки не дійшли до моменту, коли він почав втрачати стабільну роботу. Тоді ми зменшили навантаження, але у декого з вас з’явилися проблеми зі швидкістю та телебаченням. На понеділок з 3:00 заплановано подальші роботи. Сподіваємось ближчим часом ситуацію буде виправлено. Розуміємо Ваше занепокоєння, наші спеціалісти працюють майже цілодобово і роблять все можливе, щоб все направити. Вибачте за спричинені Вам незручності.

13.02.2019 Друзі. Ввечері 11 лютого сталася аварія на мережі електроживлення, яка живить ряд будівель, зокрема і ту, де розміщене наше центральне обладнання. До 3ї години ранку 12 лютого ми працювали на резарвах, спочатку акумуляторних, а потім було запущено промислові електрогенератори. Внаслідок перемикань та стрибків напруги, вийшов з ладу один з наших центральних маршрутизаторів, що спричинило катастрофічне погіршення якості послуги частині наших абонентів. Працівники нашої компанії самовіддано працюють над усуненням наслідків аварії та паралельно запускають додаткові маршрутизатори, щоб збалансувати мережу. Бо обладнання, що працює в штатоному режимі не справляється з навантаженням. Мусимо визнати, що роботи сильно затягнулися. Тим часом отримуємо багато скарг про недодзвони до операторів. На жаль коли стається аварія такого масштабу, оператори не в змозі прийняти всі дзвінки, бо одночасно поступають сотні дзвінків і лінії перевантажені. Також з врахуванням підкріплення, кількості операторів на лініях для всіх не вистарчає. Тому найбільш оперативна інформація в режимі майже реального часу подається на нашому Telegram-каналі та в групі Facebook. Станом на даний час роботи все ще тривають, і за попередніми прогнозами мають завершитись в обідню пору. Кожне звернення та заявку ми розглядаємо та фіксуємо. По завершенню робіт і стабілізації мережі ми з кожним пропрацюємо його ситуацію. Нам дуже прикро, що ми зіпсували відносини з Вами, але ми дуже стараємось, працюємо, і все буде добре.