+38 097 418-38-38,   +38 093 170-29-77,   (032) 232-8808
+38 097 418-38-38
+38 093 170-29-77
(032) 232-8808

Для налаштування програми-клієнта електронної пошти (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat та інші) вказуйте параметри, що надані Вашим сервісом електронної пошти (Gmail, Live.com, Яндекс, bigmir.net). У більшості випадків актуальні налаштування для кожного сервісу можна миттєво знайти у розділі допомоги або через пошукові системи.

Деякі сервіси електронної пошти надають доступ до POP3, IMAP та SMTP тільки користувачам з оплаченою послугою "VIP-аккаунт", дозволяючи при цьому безкоштовно користуватися поштою через їхній сайт. Користувачам i.ua, ua.fm, email.ua та подібних сервісів, що надають доступ до вихідного (SMTP) сервера тільки платним аккаунтам, ми можемо допомогти, безкоштовно надавши доступ до нашого вихідного SMTP сервера. Для цього напишіть електронного листа на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., вказавши ваш логін та номер телефону.

Якщо Ви користуєтеся програмою Microsoft Outlook або The Bat та не можете отримати чи надіслати електронну пошту, спробуйте безкоштовну програму з відкритим кодом Mozilla Thunderbird, де реалізовано дуже просте налаштування аккаунта електронної пошти завдяки використанню бази відомих налаштувань для всіх популярних сервісів.

Клієнт електронної пошти — програма, що отримує і надсилає електронну пошту за протоколами POP3, IMAP та SMTP.
Сервіс (провайдер) електронної пошти — компанія, що надає електронну скриньку для користування на своєму сервері. Зазвичай адреса електронної пошти складається з назви скриньки, значка "@" та доменного імені провайдера електронної пошти.
POP3 — протокол передачі електронної пошти від сервера до користувача (вхідний).
IMAP — протокол передачі електронної пошти від сервера до користувача із синхронізацією статусу "прочитано" та дерева каталогів (вхідний).
SMTP — протокол передачі електронної пошти від користувача до сервера (вихідний).