Грозові розряди можуть бути небезпечними для обладнання!
Наполегливо рекомендуємо під час грози витягувати мережевий кабель із Вашого комп’ютера або маршрутизатора. Існує велика ймовірність пошкодження мережевої карти, маршрутизатора або й самого комп’ютера.
У разі несправностей чи аварій наша компанія старається у найстисліші терміни усунути неполадки, які виникли внаслідок гроз, однак терміни виконання залежать від завантаження технічного персоналу. Графік робіт формується й виконуються згідно з чергою, сформованою на основі заявок, які надійшли до техпідтримки. Діяльність технічного відділу з відновленню зв'язку кінцевим абонентам регламентується законом України "Про телекомунікації" Статтею 40 п. 6: "у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ споживача до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується, а оператор телекомунікацій у разі неусунення пошкодження протягом п'яти діб із зафіксованого моменту подання абонентом відповідної заявки сплачує споживачу штраф у розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення цього терміну, але не більше, ніж за три місяці".
Також є можливість уберегтися від впливів грози перейшовши на технологію PON (пасивні оптичні мережі). У цьому випадку оптоволоконний кабель, який не піддається впливу грози та її наслідків, заводиться прямо до точки підключення абонента. Стара мідна лінія (вита пара) при цьому демонтовується. Додатковими перевагами оптоволоконного підключення є можливість отримання швидкостей до 1 ГБіт/сек, а також незалежність від колективного будинкового вузла зв'язку, який може страждати від перепадів живлення у під'їзді чи на техмайданчику. Дізнатись про можливість підключення чи заміну лінії на оптоволоконну за вашою адресою можна у наших консультантів.