Шановні абоненти.
“У зв’язку з дефіцитом потужності в Об’єднаній енергосистемі України 1 грудня 2014 року о 09:10 за розпорядженням диспетчера центральної диспетчерської служби Західної енергосистеми ДП НЕК «Укренерго» введено в дію графіки аварійних вимкнень у місті Львові та області з 1 по 4 чергу сумарною потужністю 64 МВт. Станом на 10:46 введено в дію наступну, 5 чергу графіку аварійних вимкнень, до 77 МВт.” Дізнатись більше
Офіційний коментар Володимира Романишина, технічного директора ПАТ „Львівобленерго”.
Для населення це означає, що хаотично відбуватимуться вимкнення електроенергії по будь-яких будинках міста на невизначений термін і на невизначений час. Так як обладнання на вузлах зв’язку, що забезпечує можливість доступу до інтернету, заживлене до загальнобудинкової мережі, то при відсутності електроенергії доступ до послуги може бути обмежений. Наша компанія доклала всіх зусиль, щоб забезпечити джерелами безперебійного живлення ключові вузли, а також встановила блоки резервного живлення на проміжних вузлах. Проте, якщо центральні вузли вдається забезпечити резервним живленням терміном до однієї доби, то на проміжних - блоки резервного живлення можуть підтримувати безперебійну діяльність обладнання до декількох годин. Тому, якщо відсутнє живлення більше, ніж це може забезпечити резерв, доступ до мережі може бути також обмежений.
Окремо звертаємо вашу увагу на можливість аварійного виходу з ладу обладнання, оскільки при відновленні загального живлення в електромережі часто бувають стрибки напруги до небезпечних показників, що спричиняє пошкодження обладнання. Ця ситуація створює додаткові збитки нашій компанії, оскільки треба замінити обладнання, що вийшло з ладу, на нове. А нове обладнання в Україні не виготовляється, а імпортується із закордону по ціні в доларах. Враховуючи фінансову ситуацію в країні і теперішній курс, а також те, що ми наразі не піднімали абонентську плату за користування послугами, це є суттєвим фінансовим тягарем на плечах нашої компанії.
Тому, враховуючи природу цих неприємних обставин, відсутність доступу до інтернету не буде компенсовуватись по заявках, якщо термін відсутності надання послуги складає до 24 год включно.
Просимо вас з розумінням поставитись до ситуації. У випадках аварій наші спеціалісти максимально оперативно виїзджають на виклики, щоб забезпечити відновлення послуги у найкоротший час.